Anunțul făcut de administrația rezervației Pădurea Domnească în contextul stării de urgență în sănătate publică

În contextul intrării în vigoare a stării de urgență în sănătate publică la nivel național și a noilor măsuri stabilite de Comisia Națională Extraordinară de Sănătate Publică (CNESP), administrația rezervației Pădurea Domnească informează că pentru accesul la evenimentele artistice desfășurate pe teritoriul Zimbrăriei veți avea nevoie de:

  • certificatul de vaccinare împotriva virusului SARS-CoV-2 cu schema completă de vaccinare (pe suport de hârtie sau în format digital). Dovada imunizării este valabilă dacă au trecut cel puțin 14 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare; – rezultatul negativ al unui test RT-PCR făcut cu cel mult 72 de ore înainte;
  • rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore;
  • concluzia medicală confirmativă în cazul persoanelor care au suportat COVID-19, în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi (6 luni) de la îmbolnăvire sau un act confirmativ de prezența a anticorpilor anti-COVlD-19. Actul confirmativ este valabil pe durata perioadei de 90 zile din data efectuării investigației.

Potrivit CNESP, documentele de mai sus vor asigura accesul liber a persoanelor care au depășit vârsta de 18 ani la evenimentele în aer liber, festivaluri, în sălile de spectacole, concerte, precum și în cluburile de noapte.

Totodată, administrația rezervației precizează că vizitele și plimbările în compania membrilor familie pe teritoriul Rezervației, cât și a Zimbrăriei nu sunt interzise. Noile măsuri intră în vigoare pe data de 11 septembrie 2021 și se vor menține până la 30 octombrie 2021.

Articolul Anunțul făcut de administrația rezervației Pădurea Domnească în contextul stării de urgență în sănătate publică apare prima dată în Ecopresa.